fbpx

זימון תור לטיפול במרכז השירות

אנא השאירו לנו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם לכל המאוחר במהלך יום העסקים הבא לביצוע זימון תור לביקור במרכז השירות:

מלא פרטים

תודה על פנייתך,
נציגינו ייצרו עמך קשר
חדשות מושגים מגזין כתבות רכב מדריך רכב
21.02.2017

הונדה חושפת את פיתוחי העתיד

הונדה, ענקית הרכב היפנית, חזרה לאחר עשור להציג בתערוכת הטכנולוגיה הגדולה,CES בלאס ווגאס, וחושפת רכב חדש עם חזון למודל עסקי שיתופי חדש וחסכני בנוסף נחשף שיתוף פעולה חדש עם אולפני האנימציה של דרימוורקס מעולמות המציאות הרבודה.

אחרי עשור בו לא השתתפה בתערוכת האלקטרוניקה הבינ”ל הגדולהCES , חוזרת הונדה, ענקית הרכב היפנית, למרכז הבמה ומציגה שלל פיתוחים טכנולוגיים חדשים וקונספטים עתידניים מעולמות הרכב ופתרונות שיתופיים לתחבורה העירונית המודרנית.

את עיקר תשומת הלב בביתן שהקימה הונדה בתערוכה, שבמרכז הכנסים הענק בלאס ווגאס, משך רכב הקונספט החשמלי הונדה NeuV (Electric Urban Vehicle). הפרויקט המסקרן נולד מתוך רצון לנצל את הזמנים בהם כלי הרכב הפרטי אינו נמצא בשימוש בעליו, לאחר שמחקרים בנושא מצאו כי כלי הרכב הפרטי שלנו לא נמצא בשימוש 96% מהזמן.

הרעיון העומד מאחורי הונדה NeuV הוא יצירת ערך חדש עבור בעל הרכב שיתפקד כרכב נהיגה שיתופית אוטומטי, שיאסוף ויוריד נוסעים ביעדים מקומיים בזמנים שבעל הרכב לא משתמש בו.

NeuV גם יכול ל”מכור בחזרה” את האנרגיה שלו לרשת החשמלית בזמנים של ביקוש גבוה כאשר הרכב אינו בשימוש. בהונדה מאמינים כי בפונקציות הללו יש פוטנציאל למודל עסקי חדש עבור לקוחות בעלי יוזמה.

ברכב הקונספט שהוצג הערב (חמישי 05.01.17) בלאס ווגאס, משולב פיתוח נוסף ומסקרן של הונדה שפיתחה ביחד עם Sofbank, תאגיד יפני ענק הפועל בעיקר בתחומי הטכנולוגיה הטלקומוניקציה והאינטליגנציה האנושית את “מנוע הרגשות” שמאפשר לרכב לא רק ל”דבר” עם הנהג אלא גם לקלוט ולחוש רגשות אשר ישקפו את מצב רוחו של הנהג ולפעול בהתאם להן בעת נסיעה על הכביש.

כך למשל, הטכנולוגיה תאפשר למכונית לחוש “פחד” של הנהג ובאופן אוטומטי תמנע מצב של האצה פתאומית של הרכב. בכך תסייע המערכת במניעת תאונות ע”י זיהוי מוקדם של מצבים מסוכנים המתבטאים ברגשות הנהג ומועברים ל”מנוע הרגשות” המותקן במכונית. כמו כן, במצב ההפוך שבו הנהג ישקף רגשות של “נוחות”, “ביטחון” ו”אווירה טובה”, המכונית תאבחן זאת ותאפשר עלייה מדודה וחלקה של המהירות ותציע לנהג מוזיקה על פי מצב רוחו ותתמוך בשגרת הנהיגה שלו אותה היא לומדת באופן קבוע ואוטומאטי בכל נסיעה.

הטכנולוגיה תתבסס על חיישנים ומצלמות הפזורים במכונית, אשר יקלטו את מצב רוחו והרגשתו של הנהג. הטכנולוגיה היא באופן דומה למנגנון האנושי של שחרור הורמונים בתגובה לגירויים שהופעלו על חמשת החושים של בני האדם, כחלק ממנגנון הפעלת מגוון קשת הרגשות האנושיים.

NeuV כולל ממשק מתקדם ופאנל מגע מלא הניתן לשליטת הנהג והנוסע  ברכב יש שני מושבים, שטח אחסון מאחור ואף סקייטבורד חשמלי עבור  “המייל האחרון”, תוספת שהיא כולה קריצה לסקייטבורד המרחף המיתולוגי מהסרט ‘בחזרה לעתיד’

בנוסף חשפה הונדה בלאס ווגאס את “הנחיל הבטוח”: מושג השאוב מעולם החי המדמה התנהגות של להקות דגים במטרה ליצור חווית נהיגה בטוחה, מהנה ויעילה יותר.

הטכנולוגיה מאפשרת לכלי הרכב ולנהגים  לחלוק את הכביש ולתקשר אחד עם השני באמצעות תקשורת מטווח קצר ייעודית (DSRC) אשר תומכת בנהג במצבי נהיגה מורכבים ומעבירה מידע קריטי על מצב הכביש והתנועה  מה שמאפשר לרכב לפעול

בשיתוף פעולה וביעילות וכמובן להפחית את הסיכון להתנגשות ולתאונות דרכים.

הונדה הציגה גם פיתוח מעולמות המציאות הרבודה שהוא תוצר של שיתוף פעולה עם DreamWorks Animation, ענקית האנימציה שאחראית על כמה מלהיטי הקולנוע הגדולים כמו שרק, קונג פו פנדה והלהיט האחרון הסרט טרולים.

הונדה ודרימוורקס מפתחות טכנולוגיה מעולמות המציאות הרבודה שתספק פתרונות לחווית משתמש חדשה בתוך הרכב.  בתערוכה הוצגה מכונית הקונספט Dream Drive”” המשלבת אנימציה בלעדית ותוכן שיצרו עבורה האנימטורים והמהנדסים של אולפני דרימוורקס.לפרטים נוספים: 

Loading...

לנסיעת מבחן

לפגישת ייעוץ
אייקון של טלפון

צור קשר עם נציג

יש להזין שדות חובה.

מלאו את מספר הטלפון והמערכת תחבר אותך
מיידית עם נציג מכירות לתיאום נסיעת מבחן
המספר נקלט בהצלחה
מיד תחוברו!

לפניות בנושא שירות לקוחות הנכם מוזמנים להתקשר

*5789

אייקון של מעטפה

צור קשר

נסיעת מבחן

לחצו כאן לתאום נסיעת מבחן באופן דיגיטלי

 

או מלאו את הפרטים למטה ואנחנו נחזור אליכם בהקדם

יש להזין שדות חובה. שם, טלפון, מייל, ועיר הינם שדות חובה


פרטים אישיים שתמסור ישמשו את "מאיר" חברה למכוניות ומשאיות בע"מ וכן חברות בקבוצת מאיר אשר להן מטרות דומות, עבור כל עניין הקשור והנלווה לרכישת מוצריה ושירותיה, לרבות לצורך ניהול וייעול השירות, לצרכים תפעוליים, שיווקיים וסטטיסטיקה, עיבוד המידע ודיוור ישיר לצורך מטרות אלו. המידע עשוי להיות מועבר לכל גורם חיצוני שימצא לנכון לצורך המטרות המנויות לעיל ובכפוף להוראות כל דין. מובהר כי אין חובה חוקית למסור את המידע ומסירתו תלויה ברצונך".

פרטייך נשלחו בהצלחה!
אנו נחזור אלייך בהקדם

       
תודה על פנייתך,
הודעה עברה לטיפול נציגינו
       
תודה על פנייתך,
הודעה עברה לטיפול נציגינו

מוקד מכירות ארצי

*2099

שירות לקוחות "מאיר"

03-9182100