fbpx

זימון תור לטיפול במרכז השירות

אנא השאירו לנו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם לכל המאוחר במהלך יום העסקים הבא לביצוע זימון תור לביקור במרכז השירות:

מלא פרטים

תודה על פנייתך,
נציגינו ייצרו עמך קשר
חדשות מושגים מגזין כתבות רכב מדריך רכב
07.03.2018

בוא איתי לפסטיבל ביפן

פסלי ענק בשלג, טורניר הסומו הראשון של השנה או פריחת השזיף המבשרת על תום החורף – ביפן, כל סיבה טובה מספיק לפסטיבל... וגם, חמש הצעות לבילוי חווייתי ולא שגרתי בערי הבירה טוקיו

היפנים אוהבים פסטיבלים, אוהבים מאוד. על פי הערכות, ביפן מתקיימים כ-200,000 פסטיבלים, או כפי שהם מכונים בשפה המקומית Matsuri, מדי שנה. מרבית הפסטיבלים הם דתיים, אבל יש גם פסטיבלי אש, מחול, שלג, מוסיקה, מופעים ועוד. חלק מהאירועים כוללים בתוכם תצוגות של אומץ, כוח סבל, אומץ או טקסי מעבר (כמו הליכה על גחלים חמות או קרבות מסוגים שונים), ואילו אחרים נשלטים על ידי תלבושות צבעוניות, מוזיקה וריקודים.

לצד פסטיבלים גדולים ומוכרים כמו פסטיבלי פריחת הדובדבן (Hanami), נערכים ביפן עשרות אלפי פסטיבלים מקומיים, חלקם הגדול במסגרת מנזרים ובעיירות קטנות. למעשה, כמעט בכל רגע נתון מתקיים פסטיבל ממין זה או אחר ביפן, וזהו מרכיב מרכזי בתרבות היפנית.

אז אם אתם רוצים לחוות את התרבות היפנית כהלכתה, הנה המלצה על כמה פסטיבלים שייערכו במהלך השבועות הקרובים. זכרו כי חודשי ינואר-פברואר הם החודשים הקרים ביפן – החלקים הצפוניים של הארץ מכוסים בשמיכת שלג עבה, ואילו במרכז הארץ (בטוקיו למשל) קר אך בהיר באופן יחסי עם טמפרטורות מינימום של כאפס מעלות עד לעשר מעלות במהלך היום.

 

פסטיבל השלג ב- Sparroro Yuki Matsuri

בתחילת חודש פברואר הופך מרכז העיר Sapporo לארץ פלאות לבנה במסגרת פסטיבל השלג הגדול ביותר ביפן. צוותים מכל רחבי העולם מגיעים למקום כדי להתחרות בבניית פסלי שלג וקרח.

מתי: 12-5 בפברואר

איפה: Sapporo

מידע נוסף:  http://www.sapporo.travel/event/winter/sapporo_snow_festival

 

טורניר הסומו של השנה החדשה (Ozumo Hatsu Basho)

ביפן מתקיימים מדי שנה כשישה טורנירי סומו גדולים, הראשון שבהם לכבוד השנה החדשה. זהו לא ממש פסטיבל, אבל לסומו תפקיד מרכזי וחשוב בתרבות היפנית והטורניר הפותח של השנה אינו רק אירוע ספורטיבי אלא גם תרבותי שמושך אליו מבקרים מכל רחבי העולם. (תמונה: Wikimedia Commons greggman CC BY 2.0 Wikimedia Commons Eckhard Pecher CC 3.0).

מתי: 28-14 בינואר

איפה: טוקיו

מידע נוסף:  http://www.sumo.or.jp/eng/index

 

פסטיבל היום האחרון של החורף (Setsubun Mantoro)

היום השלישי בחודש פברואר הוא היום האחרון של החורף על פי לוח השנה הירחי היפני. היפנים מאמינים כי ביום זה עולם הרוחות קרוב מתמיד לעולמנו, וכתוצאה מכך דברים מוזרים עשויים לקרות… המבוגרים עוטים על פניהם מסכות והילדים זורקים עליהם פולי סויה קלויים וממותקים כדי לגרשם. ביום זה, נערך טקס במנזר Kasuga Taisha שבעיר נארה, ובמסגרתו מודלקות כ-3,000 מנורות האבן והברונזה במנזר. כמו בכותל המערבי, אנשים רושמים משאלות על גבי פתקי נייר ומניחים אותם על המנורות בתקווה שיתגשמו. (תמונה: Wikimedia Commons Degueulasse CC BY 3.0)

מתי: 3 בפברואר

איפה: נארה (Nara)

מידע נוסף: https://www.jnto.go.jp/eng/spot/festival/setsubunmantoro

 

פסטיבל פריחת עצי השזיף (Bunkyo Ume Matsuri)

יפן מפורסמת בחגיגות פריחת עץ הדובדבן, אבל היפנים חוגגים גם את פריחת עץ השזיף המוקדמת יותר והיפה לא פחות. החגיגות נערכות במקומות שונים ברחבי המדינה, בפארקים, במנזרים ובמקדשים. אחד הפופולריים שבהם הוא מקדש Yushima Tenjin בטוקיו שבו נערכים אירועים וטקסים שונים לאורך חודש הפריחה, ובהם מופעי אומנות מסורתית וטקסי תה. (תמונה: flickr – kanegen CC BY 2.0)

מתי: 7 בפברואר עד ה-7 במרץ

איפה: טוקיו

מידע נוסף: www.japanistry.com/event/bunkyo-ume-matsuri

 

 

ואם כבר הגעתם ליפן, קבלו גם המלצות לחמשת הדברים הכי מעניינים ולא שגרתיים שאפשר לעשות בעיר הבירה טוקיו:

 

לחוות הליכה במעבר החציה ב-Shibuya

הצומת שליד תחנת הרכבת Shibuya בטוקיו היא אחת המפורסמות (והמצולמות) ביותר בעולם. יש הטוענים שזו הצומת העמוסה ביותר בעולם, וכל חילוף של האור ברמזורים מתרגם מיידית למאות אנשים שחוצים במקביל את הצומת לכל הכיוונים. אם אתם רוצים ליהנות מהמראה בלי הדוחק הנלווה אליו, אתם יכולים להתמקם בחנות סטארבקס בקומה השניה בבנין Q מעל לצומת, ולהשקיף על נחילי האנשים מלמעלה (תמונה: Wikimedia commons M M CC ASA 2.0).

 

לקנות דג טונה במכירה פומבית

טוב לא חייבים באמת לקנות, אבל גם הצפייה במכירה פומבית של דגי טונה טריים היא חוויה יוצאת דופן. המקום הטבו ביותר לעשות זאת הוא בשוק הדגים Tsukiji, שבו מדי יום בשעה חמש בבוקר נערכת מכירה פומבית רועשת ומרתקת. רק 120 איש מורשים לצפות במכירה מדי בוקר, אבל גם אם לא תצליחו להיכנס או שהשעה מוקדמת מדי עבורכם, סיבוב בשוק בשעות הבוקר מומלץ ביותר (תמונה: Wikimedia Fisherman CCBY SA 3.0).

 

לאכול ב-Kabukicho Robot Restaurant

ראיתם את הסרט בלייד-ראנר? במסעדת Kabukicho Robot Restaurant שליד תחנת Shinjuku תוכלו לחוות את אותה אווירה עתידנית “על אמת” עם הופעות שירה וריקוד של אנדרואידיות ענקיות ורובוטים עם תפאורה צבעונית ואינספור אורות ניאון – חוויה שלא מן העולם הזה (תמונה: Wikimedia commons Cory Doctorow CC BY SA 2.0).

 

לשיר קריוקי במלוא הגרון

קרוב לוודאי שטוקיו היא בירת הקריוקי העולמית… תוכלו למצוא בה אלפי חדרי קריוקי, מחדרים צנועים ועד למלון בן 20 קומות המוקדש כולו לקריוקי. אחד המפורסמים שבהם הוא Karaoke Kan, המקום שבו

ביל מארי שר בסרט Lost in Translation (יחד עם סקרלט ג’והנסן).

 

לשוט בעולם הים של דיסני

דיסני בטוקיו? תתפלאי! ואפילו שניים. בטוקיו וסביבותיה קיימים שני פרקי שעשועים של דיסני, המומלץ והמיוחד שבהם הוא Tokyo DisneySea, פארק מים ב-Chiba שליד טוקיו הכולל 7 אזורים ימיים שונים ובהם חוף ים-תיכוני, אי מסתורי, לגונת בתולות ים ועוד ועוד, אפילו הר געש! פארק זה הוא פארק השעשועים שהגיע ליותר ממיליון מבקרים בזמן הקצר ביותר מאז ומעולםפ – זה לקח לו פחות משנה.

Loading...

לנסיעת מבחן

לפגישת ייעוץ
אייקון של טלפון

צור קשר עם נציג

יש להזין שדות חובה.

מלאו את מספר הטלפון והמערכת תחבר אותך
מיידית עם נציג מכירות לתיאום נסיעת מבחן
המספר נקלט בהצלחה
מיד תחוברו!

לפניות בנושא שירות לקוחות הנכם מוזמנים להתקשר

*5789

אייקון של מעטפה

צור קשר

נסיעת מבחן

לחצו כאן לתאום נסיעת מבחן באופן דיגיטלי

 

או מלאו את הפרטים למטה ואנחנו נחזור אליכם בהקדם

יש להזין שדות חובה. שם, טלפון, מייל, ועיר הינם שדות חובה


פרטים אישיים שתמסור ישמשו את "מאיר" חברה למכוניות ומשאיות בע"מ וכן חברות בקבוצת מאיר אשר להן מטרות דומות, עבור כל עניין הקשור והנלווה לרכישת מוצריה ושירותיה, לרבות לצורך ניהול וייעול השירות, לצרכים תפעוליים, שיווקיים וסטטיסטיקה, עיבוד המידע ודיוור ישיר לצורך מטרות אלו. המידע עשוי להיות מועבר לכל גורם חיצוני שימצא לנכון לצורך המטרות המנויות לעיל ובכפוף להוראות כל דין. מובהר כי אין חובה חוקית למסור את המידע ומסירתו תלויה ברצונך".

פרטייך נשלחו בהצלחה!
אנו נחזור אלייך בהקדם

       
תודה על פנייתך,
הודעה עברה לטיפול נציגינו
       
תודה על פנייתך,
הודעה עברה לטיפול נציגינו

מוקד מכירות ארצי

*2099

שירות לקוחות "מאיר"

03-9182100