זימון תור לטיפול במרכז השירות

אנא השאירו לנו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם לכל המאוחר במהלך יום העסקים הבא לביצוע זימון תור לביקור במרכז השירות:

מלא פרטים

תודה על פנייתך,
נציגינו ייצרו עמך קשר

נסיעת מבחן

אצלנו בהונדה, החוויה מתחילה כבר בנסיעת המבחן. אנחנו מזמינים אותך להרגיש את הרכבים שלנו, ולקבל את ההחלטה הנכונה.
על מנת שנוכל לשלוח לך מידע:

1בחר דגם:

2מלא פרטים

תודה על פנייתך,
נציגינו ייצרו עמך קשר תוך 3 ימי עסקים
אייקון של בית אייקון של בית ראשי
אייקון של מעטפה אייקון של מעטפה צור קשר

שאלות ותשובות

שימוש בתוספי שמן ודלק – כן או לא ?

מומלץ להימנע משימוש בתוספי דלק ותוספי שמן.
השימוש בתוספים לסוגיהם אינו נחוץ ברכב העושה שימוש בשמנים ובדלקים איכותיים.
במקרים בהם מרכז השירות מעוניין לעשות שימוש בתוספים, חרף המלצת היצרן, עליו להסביר ללקוח את הסיבות לכך, למסור לו הצעת מחיר ולקבל את הסכמת/ אישור הלקוח, בטרם נעשה שימוש בתוסף.
להבהרות ניתן לפנות לשרות לקוחות “מאיר” בטלפון 03-9182100

כיצד לשמור על הצבע?

אומרים שהפנימיות זה העיקר. אבל לא רק, צריך לטפח גם את המראה החיצוני, כי זה משתלם בטווח הרחוק.
זה חשוב לא רק לכם אלא גם לרכבכם.

בדקו את רכבכם לעיתים קרובות, לגילוי התקלפויות או שריטות בצבע. בכדי למנוע חלודה, דאגו לתקן פגמים אלו בהקדם האפשרי. תוכלו למצוא אצל המומחים שלנו במרכזי השירות המורשים, צבע לתיקונים מקומיים, המותאם לצבע הרכב. קוד הצבע מודפס על תווית המוצמדת למשקוף האחורי של דלת הנהג. הביאו קוד זה למומחה שלנו ותבטיחו את קבלת הצבע הנכון. השתמשו בצבע זה לתיקוני התקלפויות ושריטות קלות.

לצורך תיקוני נזק מקיפים יותר יש לפנות לפחח מומחה באחד ממרכזי השירות של ‘מאיר’.

קראו לי למוסך ל'ריקול' – מה זה אומר ומה עליי לעשות?

ריקול הינו קריאת שירות להחלפה או בדיקה של רכיב מסויים ברכב, יצרן הרכב מנחה את היבואן לזמן את כלי הרכב הנדרשים לביצוע הקריאה. חשוב לדעת כי קריאת השירות מתבצעת ללא כל עלות מצד הלקוח. על פי תקנות משרד התחבורה, רכב שלגביו התקבלה הודעה לביצוע קריאת שירות, נדרש בעליו לבצעה תוך 6 חודשים מיום קבלת ההודעה. רכב שבעליו לא יבצע קריאה שירות זו במועד הנ”ל רישיון הרכב יוגבל ע”י משרד התחבורה.

פעם היינו מחליפים צמיגים אחוריים בקדמיים. האם עדיין לעשות זאת?

רוטינת החלפת צמיגים הינה פעולה חשובה לצורך שמירה על איזון ברמת הבלאי בין הצמיגים הקדמיים לאחוריים (במכוניות בעלות הנעה קדמית שחיקת הגלגלים גבוהה יותר ).

מה זו מערכת ABS ומה חשיבותה?

מערכת ABS הינה מערכת למניעת נעילת גלגלים בעת בלימת חירום, (או כשמשטח חלק מאוד). המערכת מאפשרת לנהג לבלום בלימת חירום מהירה/מיידית ובו זמנית לשמור על כושר ההיגוי ויכולת ההתחמקות ממכשולים תוך כדי הבלימה.
המערכת הינה מערכת בטיחות אקטיבית. כיום, על בסיס מערכת זו, מצויידות מכוניות מתקדמות בשלל תיפקודי בטיחות נוספים, המעלים את כושר ההימנעות מתאונה , על ידי שליטה בכוחות הדינמיים הפועלים על הרכב בעת תמרונים וסיבובים חדים, או לצורך שמירה על כושר התנועה על משטחים חלקלקים כמו כביש רטוב, בוץ, חול וכד’.

חגירת ילדים - חוגרים על בטוח!

חגירת ילדים – חוגרים על בטוח
בכל הקשור לבטיחות ילדים, אנחנו לא מתפשרים!
המידע החשוב שאנו מביאים פה לידיעתכם אינו בבחינת המלצה, כי אם הנחייה לנסיעה בטוחה ברכב עם ילדיכם, שתהפוך את חווית הנסיעה למהנה ונינוחה.
נסיעה ברכב ללא מושב בטיחות, או במושב בטיחות שאינו מתאים, מסכנת את בטיחות הילדים הנוסעים עמכם ברכב. ילדים לא חגורים נמצאים בסיכון כפול מילדים חגורים.
בכל נסיעה, גם הקצרה ביותר, הקפידו להושיב את ילדכם במושב הבטיחות המתאים לגיל ולמשקל שלו.
החוק במדינת ישראל, מחייב הגנה על ילדים הנוסעים ברכב, בכל גיל, במושב הקדמי ובמושב האחורי. חגורת בטיחות מתאימה להגנה יעילה למבוגרים, אך אינה יכולה להעניק הגנה לתינוקות ופעוטות ואף עלולה לגרום להם לפגיעות קשות.
האמצעי העיקרי למניעת הפגיעה בבטיחות הילדים כנוסעים ברכב, הוא מושב בטיחות שמותאם לגיל הילד. יעילות מושבי בטיחות בהפחתת הפגיעה והתמותה של ילדים כנוסעים ברכב, הינה מוכחת.
על פי הערכות שבוצעו בארה”ב, מושבי הבטיחות מתקשרים עם ירידה של 71% במקרי תמותת התינוקות כנוסעים ברכב ועם ירידה של 54% במקרי תמותת הפעוטות בני 4-1 כנוסעים ברכב.
המקום הבטוח ביותר ברכב הוא המושב האחורי, ובעיקר – במרכז, עקב העובדה, שרוב תאונות הדרכים מתרחשות עם חזית הרכב והושבה מאחור מרחיקה את הילד מאזור הפגיעה החזיתי. בנוסף, הושבת הילד במרכז המושב האחורי, מרחיקה אותו גם מאזור שבו עלולה להתרחש פגיעת צד.
מהנסיעה הראשונה של התינוק ברכב ובכל נסיעה יש להושיב אותו במושב בטיחות/סלקל, כשפניו נגד כיוון הנסיעה. חשוב לוודא כי מושב הבטיחות מתאים להתקנה כנגד כיוון הנסיעה, (ניתן לבדוק זאת בחוברת הוראות היצרן המצורפת).
עפ”י תקנת התעבורה 83 א’, חובה להושיב תינוק נגד כיוון הנסיעה עד גיל שנה. כמו כן, חל איסור להושיב תינוק/פעוט מול כרית אוויר פעילה.
אנו ממליצים להמשיך להושיב פעוט בנסיעה ברכב נגד כיוון הנסיעה, עד גיל שנתיים לפחות!
בעת בלימת הרכב, גוף הילד נע במהירות רבה לעבר כיוון נסיעת הרכב והוא זה שסופג את מירב האנרגיה המופעלת בעת הבלימה, באמצעות רתמות מושב הבטיחות אתן הוא חגור. מאחר והמבנה הפיזיולוגי של התינוק / פעוט אינו מפותח מספיק, גופו יתקשה לספוג את האנרגיה המופעלת עליו והתוצאות עלולות להיות הרות אסון. לעומת זאת, בעת ישיבה כנגד כיוון הנסיעה, גוף הילד נבלם על ידי גב מושב הבטיחות, המעניק לו שטח פנים גדול יותר לספיגת האנרגיה.
המלצתנו היא להמשיך ולהושיב פעוט כנגד כיוון הנסיעה לפחות עד גיל שנתיים, במושב בטיחות המתאים לעגינה כנגד כיוון הנסיעה, המתאים לגילו ולמשקלו של הילד. ממחקרים שונים עולה כי ילדים בני שנה עד שנתיים היושבים נגד כיוון הנסיעה בטוחים פי 5 ויותר מילדים בגילים אלו, היושבים עם כיוון הנסיעה.
מהם המושבים המתאימים לתינוק בגיל הרך?
* סל-קל המאושר עלפי התקן לשימוש כמושב בטיחות לרכב, עם או בלי בסיס.
* מושב בטיחות המתאים להתקנה עם כיוון הנסיעה וגם נגד כיוון הנסיעה.
הנחיות לשימוש במושב הבטיחות נגד כיוון הנסיעה:
* אין למקם את מושב הבטיחות במושב שליד הנהג במידה ומותקנת מולו כרית אוויר פעילה.
* יש להתקין את מושב הבטיחות בזווית של 45 מעלות ביחס למושב הרכב.
* רצועות מושב הבטיחות החוגרות את התינוק, צריכות לצאת מהחריץ שמתחת לכתפי התינוק.
* יש לשים לב להוראות היצרן בדבר הגבלות המשקל המותר לישיבה עם וכנגד כיוון הנסיעה ולפעול על פיהן.
מושבי בטיחות לפעוטות היושבים עם כיוון הנסיעה
על פי החוק, מגיל שנה ומשקל 9 ק”ג ועד למשקל 18 ק”ג ניתן להושיב את הפעוט במושב בטיחות כשפניו עם כיוון הנסיעה.
* יש לוודא שהפעוט יושב זקוף במושב הבטיחות.
* רצועות מושב הבטיחות החוגרות את הפעוט צריכות לצאת מהחריץ שמעל כתפי הפעוט. בחלק ממושבי הבטיחות, במצב בו המושב מותקן עם כיוון הנסיעה, יש להעלות את הרצועות הפנימיות לחריץ העליון.
* גב מושב הבטיחות צריך להיות גבוה מגובה אוזני הילד.
* עדיף לחגור פעוט במושב בטיחות נגד כיוון הנסיעה, כל עוד מושב הבטיחות מאפשר זאת. (יש לעיין בהוראות יצרן מושב הבטיחות).
מושב בטיחות מגביה מסוג בוסטר לילדים מעל משקל 18 ק”ג ועד גובה של 145 ס”מ
ילדים במשקל מעל 18 ק”ג ועד גובה של 145 ס”מ צריכים לשבת במושב בטיחות מסוג בוסטר ולחגור חגורת אגן-כתף של הרכב.
מתי יש לעבור ממושב בטיחות לבוסטר?
– משקל הילד מעל 18 ק”ג.
* הכתפיים של הילד גבוהות יותר מהחריצים העליונים, מהם יוצאות רצועות מושב הבטיחות שלו.
* אוזני הילד גבוהות יותר מגב מושב הבטיחות.
מדוע בוסטר בנוסף לחגורת הבטיחות?
לחגורת הבטיחות תפקיד חשוב בהגנה על האדם בזמן תאונה, אך היא מיועדות למבוגרים ואינה מתאימה לרוב הילדים שגובהם נמוך מ-145 ס”מ. בשל חוסר ההתאמה בין חגורת הבטיחות לנתוני גופו של ילד, נגרמו בעבר פגיעות פנימיות חמורות לילדים שהיו מעורבים בתאונה וישבו ללא בוסטר, כאשר חגורת האגן הייתה על הבטן ולא על עצמות אגן הירכיים. לכן עד לגובה 145 ס”מ, צריכים הילדים לנסוע ברכב כשהם יושבים על בוסטר וחגורים בחגורות הבטיחות של הרכב. תפקיד הבוסטר הוא להתאים בין חגורות הבטיחות ברכב לבין הילד, ועל ידי כך להגן עליו מפני פגיעות חמורות בזמן תאונת דרכים.
הנחיות לשימוש בבוסטר
* הילד צריך להיות חגור באמצעות חגורת אגן-כתף כשהוא יושב על הבוסטר.
* יש להקפיד שחגורת האגן תמוקם על עצמות אגן הירכיים ולא על הבטן.
* יש להקפיד שחגורת הכתף תגיע מעל כתפו של הילד ותעבור במרכז החזה שלו.
* בשום מקרה, אין לאפשר לילד להעביר את חגורת הכתף מאחורי גבו, או מתחת לבית השחי.
* יש להקפיד שהילד ישב על הבוסטר בישיבה זקופה כשחגורת הבטיחות הדוקה לגופו.
*במידה ואין משענת ראש במושב הרכב, רצוי להשתמש בבוסטר עם משענת גב.
חברת ‘מאיר’ מברכת אתכם בנסיעה בטוחה ומהנה לכם ולילדיכם.
למידע נוסף היכנסו לאתר ‘ארגון בטרם’ : http://www.beterem.org/home/

למה חשוב לטפל במרכז שירות מורשה?

מוסך מורשה הינו מוסך אשר הוסמך ע”י היצרן / היבואן לביצוע פעולות מטעמו . כפועל יוצא מכך הצוות המקצועי עובר באופן תדיר הכשרות מקצועיות מטעם היצרן , נמצאים בקשר רציף עם עדכונים טכניים מטעמו וחשופים כמובן לנהלי העבודה ולמערכות הטכניות של היצרן . במוסך מורשה יעשה שימוש בחלפים מקוריים – איכותיים והאמור לעיל יסייע לך לשמור על הרכב שלך ועל ערכו הגבוה כרכב בטיחותי ואמין לאורך זמן .

למה חשוב להשתמש בחלף מקורי?

אחריות היצרן מוענקת לחלפים מקוריים מטעמו . על מנת להבטיח פעולה תקינה של הרכב ושמירת ערכו לאורך זמן מומלץ תמיד לעשות שימוש בחלקים מקוריים .

כיצד עליי להכין את רכבי לקראת החורף?

חשוב מאוד להיכנס למרכז שירות מורשה לבדיקה כללית של מערכות הרכב ובמיוחד מערכות הבטיחות כגון, מגבים, צמיגים, הגה, בלמים, תאורה, בנוסף, מומלץ לבדוק את מערכת המיזוג והחימום, גופי ההפשרה וחימום המראות.
למה חשוב לבצע בדיקת חורף ?
“כיוון שהגשם במילא זלף העצים נשבו וטיפות זלגו מענף לענף מענף לענף…”
סטופ. עיצרו את הרכב!
זה בדיוק הזמן להתחיל להכין את רכבכם לחודשים הקרים והרטובים של דמעות החורף.
אמנם החיים הם לא הרומן הרומנטי וגם החורף בארץ אינו תמיד מספק את סחורת הגשמים הדרושה, אבל העונה כבר העבירה הילוך והחורף מתקדם אלינו במהירות. אל תהיו אופטימים מידי, נהגו בזהירות והכינו את רכבכם לחורף באמצעת מדריך החורף שלנו.
מדריך לא רק בשביל לשמור על בטיחותכם בכביש, אלא גם בכדי שלא תיאלצו להתמודד עם הוצאות בלתי צפויות, נזקים מיותרים, או עם תחושה מתסכלת בגלל רכב שנתקע בדרך..
מדוע דווקא לקראת החורף?
תחזוקה שוטפת של הרכב ותשומת לב לבלאי ולתקלות אפשריות, עשויות לחסוך לכם כסף רב ולשפר את הבטיחות שלכם בעת הנהיגה. לכן אנו ממליצים לכם לטפל במכונית, כעת, מבעוד מועד. ואל תגידו נחכה לטסט.. פעם בשנה, זה לא מספיק.
עונת החורף מאופיינת בנסיבות ובתנאי דרך קשים יותר, המשפיעים על בטיחות הרכב ועליכם כנהגים בו : כביש רטוב עם אחיזה פחותה לצמיגים, ראות לקויה בגלל גשם ועננים, הבדלי טמפרטורה שיוצרים אדים על השמשה בנוסף לרסיסי המים והבוץ וגם חימום תא הנוסעים המגביר את העייפות שלכם בזמן הנהיגה.
בדרך עוצרים במרכז שירות מורשה
פנו לעצמכם את הזמן הדרוש ובקרו במרכז השירות המורשה של “מאיר”, המטפל ברכבכם באופן שוטף. תאמו את הגעתכם מראש בכדי לחסוך זמן המתנה. במרכז השירות יערכו לרכבכם בדיקת חורף מקיפה ומקצועית, ללא תשלום, אלא אם כן ימצאו ליקויים שיש לתקנם.
צמיגים
תקינות הצמיגים היא אחד המרכיבים החשובים ביותר בבטיחות הרכב. כל תקלה בצמיגים משפיעה ישירות על יכולת השליטה שלכם בכיוון הנסיעה ובעונת החורף, שבעתיים. לחץ ניפוח שגוי בתנאי האחיזה הנמוכים של החורף, יוביל לאיבוד שליטה בעת בלימה, צמיגים שחוקים או יבשים יורידו משמעותית את כושר האחיזה, הבלימה והיציבות של הרכב.
מה יש לבדוק?
עומק סוליית הצמיג עם חריצים עמוקים, קריטיים לפינוי מים יעיל. בצמיג שחוק, בו חריצי הניקוז רדודים, פינוי המים לא אפקטיבי והסכנה לציפה על המים, (התרוממות הצמיג ממשטח האספלט לפני המים), גבוהה מאד. אליה מתלווה סכנה מידית של איבוד יכולת השליטה בכיוון המכונית. רכב שטח המצוייד בצמיגי בוץ,( MT ) לא יפטור אתכם מהצורך לחזור לסוליות אספלט לנסיעה בטוחה בכביש רטוב.
לחץ האוויר בצמיגים יורד יחד עם הירידה בטמפ’ האוויר. אם לא ניפחתם אוויר מאז החמסין האחרון, גשו כבר עתה בנסיעה הקרובה שלכם לתחנת התדלוק ונפחו לפי הלחץ המופיע בטבלת לחצי האוויר. יש להוסיף 10% ללחץ הניפוח, במידה והצמיג כבר חם לאחר נסיעה.
בלמים
יש לבדוק את רמת השחיקה של דיסקיות ורפידות הבלמים. אל תחסכו בטיפול בבלמים כי הסכנה בנסיעה עם בלאי מתקדם בבלמים היא וודאית. במצב הדורש החלפה, רכשו רק חלפים מקוריים.
מערכת היגוי ומתלים
תקינות מערכת ההיגוי והמתלים חשובה תמיד ולקראת החורף יותר מתמיד. מומלץ לבדוק אותה, לאזן ולכוון במידת הצורך. מכונית לא מאוזנת גורמת לשחיקה לא אחידה של הצמיגים, שתגרור נזק תוצאתי של החלפת צמיגים. בכל מקרה בצעו את הבדיקה רק אצל אנשי מקצוע במרכזי השירות המורשים של “מאיר”.
מגבים שלא מורחים
ברור מאליו ובכל זאת. מגבים ה’מורחים’ את המים במקום להסיטם הצידה, פוגעים בראות התקינה של דרך הנסיעה שלכם. בדקו אותם ואם הניגוב פחות ממושלם, החליפו אותם באחת מתחנות הדלק הקרובות או בעת הטיפול במרכז השירות. באותה הזדמנות וודאו כי מיכל המים מספיק מלא.
גומיות
בחנו בעין ובמגע את מפתני הדלתות, מסגרות החלון, תא המטען וגג השמש, מבחינת שלמותם ומיקומם הנכון. חיוני ביותר, בכדי למנוע כניסת מים ולחות לתא הנוסעים.
אטמים
פתחו מכסה מנוע ובדקו את האטם סביב תיבת האוויר, זו האוחזת במסנן האוויר. סינית בשבילכם? וודאו שמרכז השירות המורשה בדק זאת עבורכם. בדיקה זו היא חשובה ביותר, כי מבנה תיבה תקין ואטום, מונע חדירת מים, אפילו במקרה קיצוני בו תא המנוע כולו, נמצא לכמה שניות מתחת לפני המים. אטם יבש או סדוק, עלול שלא למנוע את חדירת המים, שיכנסו דרך יניקת האוויר למנוע.
הדליקו אורות
לפי חוקי התעבורה מהאחד בנובמבר זו חובה, אך לעיתים נדרשת הדלקת אורות ביום גם לפני מועד זה, בהתאם לתנאי מזג האוויר ההפכפך בתקופה זו של השנה. דאגו לבדוק את מצב הנורות והאורות מלפנים ומאחור.

לא לוותר על בדיקת המצבר
יום בהיר אחד, או גרוע מכך, יום גשום אחד, הרכב לא מניע כי המצבר נגמר. מצבר חלש ועייף הוא מקור ידוע לתסכול ועצבים בטיימינג הכי לא מתאים. הכנה מראש באמצעות בדיקת מתח קלה ובדיקת תקינות החיבורים החשמליים במרכז השירות המורשה, תחסוך לכם הרבה מתח בנהיגת החורף.
מיזוג אוויר גם בחורף
מתי בפעם האחרונה בדקתם את גוף החימום ברכב? מומלץ לבדוק כי פתחי האוורור נקיים מעלים יבשים ולוודא שפעולת החימום תקינה. לא רק בכדי להתחמם בקור עז, אלא כי תהיו זקוקים לו לצורך הפשרת האדים על השמשה בתנאי מזג אויר קשים.
ערכת חירום
בכל מסלול נהיגה, קצר או ארוך, בעיר או מחוצה לה, חשוב כי תחזיקו ברכב ערכת חירום זמינה הכוללת: ערכת עזרה ראשונה, כלי פירוק בסיסיים,( למשל, מברג, נורה או שתיים), כבלי התנעה שחשובים בעיקר בתנאי החורף המקשים על הנעת הרכב,( אם לא עבורכם, אז בכדי שתוכלו להושיט עזרה לנהגים שנתקעו בדרך), מטריה נוספת, מגבת, פנס עם סוללות, כפפות עבודה, תרסיס WD40 לשימון וסילוק מים. למקפידים ביניכם, מומלץ להחזיק גם חומר שדוחה לחות, למניעת הצטברות אדים על השמשה.
טיפים לנהיגת חורף
אם המכונית שלכם מצוידת בבקרת יציבות, יהיו לה יתרונות רבים על פני כל רכב אחר שנע על הכביש. יתרונות אלו באים לידי ביטוי עוד יותר בחורף. ככל שתנאי האחיזה בעייתיים יותר, כך היתרון הבטיחותי גדול יותר.
לכל אחד סגנון נהיגה משלו: יש אגרסיביים, אסרטיביים, זהירים, אדישים וכאלו שבכלל עושים דברים ‘אסורים’ (למרות שכתוב בלשון זכר הכוונה לשני המינים…). בימי סערה יהיה עליכם להשתנות. להתרכז בנהיגה, להביט קדימה ולעשות כל פעולה באופן אחיד וזורם . האמירה הקלישאתית “להימנע מפניות פתאומיות ועצירות חזקות” תקפה גם כאן. אולם, מבט לכביש, ותכנון הנהיגה, או בשפת נהיגת השטח, ‘קריאת דרך’, תאפשר לכם להימנע לחלוטין מפניות פתאומיות או בלימות חזקות. הגדלת המרווח למכונית שלפניכם מעבר לתקן של שתי השניות, ישפר את זמן התגובה שלכם ויקנה לכם מרחב תמרון לחמוק במצב חירום.
ומה באשר לבלמים?
הכניסה הגורפת של מערכת ה- ABS למניעת נעילת גלגלים, הביאה עמה גם תפיסה שגויה שהיא מסוגלת לקצר מרחקי בלימה. לכן לעולם אל “תבנו” מראש על יכולותיה של ה- ABS כחלק מתכנון בלימה לקראת צומת מרומזר, למשל. ל- ABS שני תפקידים: הראשון והחשוב הוא, להשאיר לנהג יכולת לכוון את המכונית בעת בלימה בשיא הכוח. לגלגל נעול אין יכולת לכוון מכונית והוא מחליק לכיוון האינרציה. ה- ABS מונע את הנעילה ומותיר יכולת להתחמק ממכשול. התפקיד השני של ה- ABS , בשילוב בקרת היציבות, הוא לשמור על המכונית שלך ישרה כשלכל גלגל יש מקדם חיכוך אחר, למשל כששני גלגלים בתוך שלולית ושניים על אספלט יבש.
האצות
מכוניות עם הנעה קדמית או אחורית עלולות, יחסית בקלות, לסחרר גלגלים בהאצה חזקה. כשההנעה כפולה לכל ארבעת הגלגלים והכוח מבוקר על-ידי דיפרנציאלים חכמים ובקרת משיכה, תוכלו “לרדת על הגז” בביטחון מלא גם כשהאחיזה גבולית. במקרה הכי גרוע, תרגישו כיצד המנוע “נחתך” ואינו מספק כוח ותחושו בבלמים המופעלים כדי למנוע את סחרור הגלגלים. תרגישו את זה עובד ברכבי הפנאי של הונדה ובגרסאות ההנעה הכפולה מ-וולוו. במקרה בו רק גלגל יחיד נהנה מאחיזה טובה, תתעל בקרת המשיכה את מומנט המנוע לגלגל האוחז.
אז איך נסכם?
אין הרבה חוויות הדומות לנהיגה בכביש מרוחק בשיאו של החורף, נהיגה הממשיכה באותו שביל בוצי בערפל ובגשם לעץ אלון על ראש תל נישא, בין אם אתם רכובים על רכב פנאי או שטח בדרככם לאהבה או בסתם טיול.. החורף פותח שלל הזדמנויות נוספות ליהנות מהמכונית שלכם ומהנהיגה בה .
“מאיר” מאירה לכם את הדרך לנהיגת חורף בטוחה ומהנה!

אילו אביזרים מומלץ כי יהיו באופן קבוע ברכב?

חובה להחזיק את הפריטים המחוייבים בחוק, אפוד זוהר, משולש אזהרה ופח אשפה. בנוסף מומלץ להחזיק, פנס תקין, כבלים להתנעה, סט כלים בסיסי ומד לחץ אוויר.

האם מותר להקדים או לאחר בביצוע טיפול שגרתי?

ככלל, מומלץ להקפיד על שגרת טיפולים בהתאם להנחיות היצרן . במקרה הנ”ל לא ייגרם כמובן כל נזק בהקדמת ביצוע הטיפול אולם למען הסדר הטוב מומלץ ולהקפיד להצמד קרוב ככל שניתן לק”מ המומלץ ע”י היצרן ולא לחרוג ממרווחי הזמן הקבועים לביצוע טיפול

האם ניתן להעביר את רכבי למרכז שירות מורשה אחר?

לאחת מן העוצמת של רשת מרכזי השירות של “מאיר”, היא פריסה גאוגרפית רחבה, המאפשרת לך לטפל בכל אחד מהמרכזים אשר מכירים את היסטוריית הטיפולים ברכב שלך. הבחירה היכן יתבצע הטיפול ברכב תלויה אך ורק בבחירתו החופשית של הנוהג ברכב.
ככלל, מומלץ להקפיד על טיפול במרכז שירות מורשה.

כיצד יודעים כמה לחץ אוויר למלא?

ערכי לחץ האוויר מופיעים בדופן הפנימית של דלת הנהג על גבי מדבקה. להלן צילום.

is:
אייקון של טלפון

צור קשר עם נציג

יש להזין שדות חובה. טלפון הינו שדה חובה

מלאו את מספר הטלפון והמערכת תחבר אותך
מיידית עם נציג מכירות לתיאום נסיעת מבחן
המספר נקלט בהצלחה
מיד תחוברו!

לפניות בנושא שירות לקוחות הנכם מוזמנים להתקשר

*5789

אייקון של מעטפה

צור קשר

מכירות
שירות
ציי רכב

מכירות

יש להזין שדות חובה. שם, טלפון, מייל, ועיר הינם שדות חובה

תודה על פנייתך,
הודעה עברה לטיפול נציגינו

מוקד מכירות ארצי

*2099

שירות לקוחות "מאיר"

03-9182100