fbpx

זימון תור לטיפול במרכז השירות

אנא השאירו לנו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם לכל המאוחר במהלך יום העסקים הבא לביצוע זימון תור לביקור במרכז השירות:

מלא פרטים

תודה על פנייתך,
נציגינו ייצרו עמך קשר
חדשות מושגים מגזין כתבות רכב מדריך רכב
06.09.2016

כך תתמודדו עם התקלות הכי מבאסות בזמן נסיעה

פנצ'ר בגלגל, להיתקע בלי דלק, האוטו לא מניע - הדברים האלה קורים כל יום ולכולם, אבל מה מומלץ לעשות כשזה קורה? הנה המדריך המלא שצריך להיכנס מיידית לרשימת המועדפים שלכם

תקלות הן חלק בלתי נפרד מענף הרכב. הן מתרחשות בכל סוגי הרכבים ונפוצות במכוניות חדשות לא פחות מאשר בדגמים ישנים. מצד שני, אפשר להתעודד בעבודה שכיום יש כבר מספיק ניסיון בהתמודדות עם תקלות כאלה. אפשר להצביע לפחות על שלוש סיטואציות מבאסות ולהיערך אליהן מראש באמצעות הטיפים הבאים:

  1. פנצ’ר בגלגל

זיהיתם פנצ’ר או חשד לנקר בגלגל? עצרו את הרכב במקום בטוח והתריעו בפני נהגים אחרים באמצעות משולש אזהרה. משכו היטב את בלם היד, לבשו את האפוד הזוהר והוציאו את המגבה (ג’ק) מתא המטען. הוציאו יחד איתו גם מפתח גלגלים, צמיג חלופי תקין וכפפות.

שחררו באופן חלקי את ברגי הגלגל. הכניסו את הג’ק מתחת לנקודת עיגון יציבה והרימו לגובה של 2-3 ס”מ. שחררו לגמרי את הברגים, הסירו את הצמיג הנקור והניחו אותו בתא המטען. קחו אליכם את הגלגל החלופי, התאימו את החורים לברגים וסגרו אותם חלקית. הורידו את הג’ק, הדקו את הברגים באלכסון והחזירו את הכלים למכונית.

  1. נגמר הדלק

הפתרון היחיד למצב שבו תתקעו בלי דלק הוא להגיע לתחנה קרובה ולמלא בקבוקים או ג’ריקן ריק. מצד שני, תמיד עדיף לבקש עזרה מחברים או לחייג לבני משפחה שיכולים להביא איתם כמות גדולה יותר. בנוסף, עקבו אחרי צריכת דלק של הרכב בשגרה וכך תדעו מה הכמות הנדרשת לנסיעה סטנדרטית.

  1. האוטו לא מניע

הסיבה הנפוצה למצב שבו מכונית לא מניעה היא מצבר שהתרוקן ותוכלו לזהות זאת בעזרת אורות וצפצוף חלשים. במכונית עם הילוכים כדאי לנסות להניע בדחיפה (יש לפתוח את הסוויצ’, לשלב להילוך שני ולהשאיר את הרגל על הקלאץ’ בזמן שמישהו אחר דוחף אתכם), אך בגיר אוטומטי תצטרכו להניע בעזרת בוסטר או כבלים.

אם הסטרטר מקולקל, אתם יכולים לנסות להשתמש בפטיש כדי לרענן אותו. עקבו אחר הכבל החיובי שיוצא מהמצבר וכך תגיעו למתנע. עם זאת, הנעה בשטח לא תחסוך מכם את הצורך בביקור במוסך לצורך החלפת הסטרטר.

טיפים למניעת תקלות מראש

מלבד האמור לעיל, יש כמובן גם טיפים שיעזרו לכם למנוע את הצורך בהזמנת גרר לשטח. אתם צריכים להקפיד על תחזוקה שוטפת של הרכב, לבדוק מים ושמן במנוע בכל ביקור בתחנת דלק ולא לשכוח לעקוב אחר הנחיות היצרן.

כל פרט שאתו תגיעו למוסך יעזור לאנשי המקצוע להתמקד בתקלה ולפתור אותה במהירות. פרטו על התנאים שבהם אתם רגילים לנסוע ואל תתביישו לקבל כמה הצעות מחיר לפני שתתחייבו למוסך מסוים. בחרו פנצ’ריה אמינה שתעזור לכם להתאים את הצמיגים לרכב וסעו במהירות המותרת כדי למנוע שחיקה.

גנרל חורף מגיע – ואתם צריכים להתייצב

בתקופת החורף מתרחשות בממוצע מעל 34,000 תאונות דרכים עם נפגעים. על פי ההערכות, יש עוד עשרות אלפי תאונות נוספות ללא נפגעים שבכלל לא מדווחות. נתונים אלו מדגישים את חשיבות ההיערכות לקראת החורף.

מבצע “הכן רכבך לחורף” יוצא לדרך בכל שנה ומתקיים מאז 1967 במוסכים מורשים ובמכוני רישוי ברחבי הארץ. כדאי לנצל אותו כדי לעבור את החורף בשלום ולהגיע לבדיקת מגבים, אורות, בלמים ומערכות בטיחותיות נוספות. אפשר לקבוע תור במוסך עוד לפני הגשם הראשון ולהימנע מתאונה, הורדה מהכביש או דו”ח משטרתי על סך מאות שקלים.

Loading...

לנסיעת מבחן

לפגישת ייעוץ
אייקון של טלפון

צור קשר עם נציג

יש להזין שדות חובה.

מלאו את מספר הטלפון והמערכת תחבר אותך
מיידית עם נציג מכירות לתיאום נסיעת מבחן
המספר נקלט בהצלחה
מיד תחוברו!

לפניות בנושא שירות לקוחות הנכם מוזמנים להתקשר

*5789

אייקון של מעטפה

צור קשר

נסיעת מבחן

לחצו כאן לתאום נסיעת מבחן באופן דיגיטלי

 

או מלאו את הפרטים למטה ואנחנו נחזור אליכם בהקדם

יש להזין שדות חובה. שם, טלפון, מייל, ועיר הינם שדות חובה


פרטים אישיים שתמסור ישמשו את "מאיר" חברה למכוניות ומשאיות בע"מ וכן חברות בקבוצת מאיר אשר להן מטרות דומות, עבור כל עניין הקשור והנלווה לרכישת מוצריה ושירותיה, לרבות לצורך ניהול וייעול השירות, לצרכים תפעוליים, שיווקיים וסטטיסטיקה, עיבוד המידע ודיוור ישיר לצורך מטרות אלו. המידע עשוי להיות מועבר לכל גורם חיצוני שימצא לנכון לצורך המטרות המנויות לעיל ובכפוף להוראות כל דין. מובהר כי אין חובה חוקית למסור את המידע ומסירתו תלויה ברצונך".

פרטייך נשלחו בהצלחה!
אנו נחזור אלייך בהקדם

       
תודה על פנייתך,
הודעה עברה לטיפול נציגינו
       
תודה על פנייתך,
הודעה עברה לטיפול נציגינו

מוקד מכירות ארצי

*2099

שירות לקוחות "מאיר"

03-9182100