זימון תור לטיפול במרכז השירות

אנא השאירו לנו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם לכל המאוחר במהלך יום העסקים הבא לביצוע זימון תור לביקור במרכז השירות:

מלא פרטים

תודה על פנייתך,
נציגינו ייצרו עמך קשר

נסיעת מבחן

אצלנו בהונדה, החוויה מתחילה כבר בנסיעת המבחן. אנחנו מזמינים אותך להרגיש את הרכבים שלנו, ולקבל את ההחלטה הנכונה.
על מנת שנוכל לשלוח לך מידע:

1בחר דגם:

2מלא פרטים

תודה על פנייתך,
נציגינו ייצרו עמך קשר תוך 3 ימי עסקים
אייקון של בית אייקון של בית ראשי
אייקון של מעטפה אייקון של מעטפה צור קשר

הצהרת נגישות

חברת “מאיר” למכוניות ומשאיות, יבואנית מכוניות הונדה לישראל, רואה חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט של המועצה לאנשים עם מוגבלויות, ובכך לאפשר למרבית האוכלוסייה לגלוש בקלות ובנוחות באתר הונדה.

האתר נבנה בהתאם להוראות הנגישות המופיעות ב –
W3C’s Web Content Accessibility Guidelines 2.0, level AA

להלן חלק מהפעולות שבוצעו במסגרת הנגשת אתר האינטרנט של החברה:

– אמצעי הניווט וההתמצאות באתר פשוטים ונוחים לשימוש.
– תכני האתר כתובים בשפה פשוטה וברורה ומאורגנים היטב באמצעות כותרות ורשימות.
– מבנה קבוע ואחיד לכלל תתי האתרים והדפים באתר.
– האתר מותאם לצפייה בסוגי הדפדפנים השונים (כמו Chrome, Mozila)
– התאמת האתר לסביבות עבודה ברזולוציות שונות.
– לאובייקטים הגראפיים יש חלופה טקסטואלית (alt).
– האתר מאפשר שינוי גודל הגופן על ידי שימוש במקש CTRL וגלגלת העכבר.
– הקישורים באתר ברורים ומכילים הסבר לאן הם מקשרים.
– אפשרות לשנות את גודל הטקסטים באתר באמצעות אחד משלושת כפתורי גודל הטקסט שבתחילת העמוד
– אפשרות לשנות את הצבעים באתר באמצעות לחיצה על כפתור הרקע באתר

סייגים לנגישות
יש לציין כי למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר, יתכן ויתגלו חלקים באתר שטרם נגישים.
אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר כחלק ממחויבותנו לאפשר שימוש בו עבור כללה אוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות

תו “אתר נגיש” 
התו הישראלי לאתרי אינטרנט נגישים, הינו יוזמה משותפת של איגוד האינטרנט הישראלי ועמותת נגישות ישראל.
מטרות הצבת התו באתר הן לקדם את המודעות הציבורית לנגישות לאינטרנט וליידע בעלי מוגבלויות הגולשים באתר אודות נגישותו.

הנחיות הנגישות
באפשרותך לצפות בהנחיות להנגשת אתרי אינטרנט 2.0:
בעברית: http://www.isoc.org.il/w3c-wai/guidelines.html
באנגלית: http://www.w3.org/TR/2008/REC-WCAG20-20081211

נשמח לענות על כל שאלה ולקבל כל הערה בנושא נגישות, בכתובת הבאה:  Moked@MCT.CO.IL

אייקון של טלפון

צור קשר עם נציג

מלאו את מספר הטלפון והמערכת תחבר אותך
מיידית עם נציג מכירות לתיאום נסיעת מבחן
תודה,
הטופס נשלח

לפניות בנושא שירות לקוחות הנכם מוזמנים להתקשר

*5789

אייקון של מעטפה

צור קשר

מכירות
שירות
עסקים

מכירות

תודה על פנייתך,
נציגינו ייצרו עמך קשר תוך 3 ימי עסקים

מוקד מכירות ארצי

*2099

שירות לקוחות "מאיר"

03-9182100